Mira Lisowska

Nazwa: Mira Lisowska

Gracz: ZeroStrider

PD:3

Pieniądze: 1500zł

Funkcja: Negocjator

PZ: 10/10 PU 10/10 Morale 50/100

Cechy

Budowa Spostrzegawczość Charakter Inteligencja
2 5 6 4

Umiejętności

Umiejętność Wartość
Walka w zwarciu 1
Broń palna 2
Skradanie się 7
Atletyka 2
Elektronika 2
Komputery 3
Biologia 3
Chemia 1
Fizyka 1
Blef 4
Wiedza 3
Perswazja 6
Opanowanie 4

Ekwipunek

Pozostałe
Od wczesnego dzieciństwa Mira miała talent do przemykania niezauważoną wśród ludzi, nawet gdy ci akurat jej szukali. Wprawa w skradaniu się połączona ze zdolnościami retorycznymi Miry doprowadził do tego, że była ona w stanie wymknąć lub „wygadać” się z niemal każdej trudnej sytuacji. Niestety wysoki stopień zaawansowania w tych dziedzinach odbił się na czymś innym — Mira po zrekrutowaniu przez Fundację SCP niemal natychmiast okazała się nie dorastać do pięt swoim rówieśnikom w kwestii siły fizycznej. Zaczęła się więc skupiać na rozwoju swoich mocnych stron i nauce w dziedzinach biologii i techniki. Pomimo wspomnianych braków nikt nie śmiał sobie z niej żartować ze względu na jej silny charakter.

Obecnie Mira jest kobietą mierzącą 164 cm wzrostu i ważącą 58 kg. Mając w uwadze swoje zatrważające braki w sile fizycznej, większość zleconych zadań wykonuje pozostając niezauważoną lub korzystając ze swoich zdolności blefu i perswazji. W krytycznych sytuacjach nie obawia się skorzystać ze swej charyzmy i seksapilu. Ze względu na słabe umiejętności strzeleckie, używa kieszonkowego pistoletu Bersa Thunder 380, strzelając tylko w ostateczności i z bliskiego dystansu.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License