Słonik i jego właściciel

Identyfikator podmiotu:SCP-PL-145

Klasa podmiotu:Euclid Keter Bezpieczne[?]

Specjalne czynności przechowawcze: Obiekt znajduje się w Ośrodku 12 w Zachodnim Skrzydle w specjalnej celi przechowawczej o wymiarach 12[m]x6[m]x4[m]. Zlokalizowana jest ona pod ziemią w celu zwiększenia bezpieczeństwa. Zabrania się umieszczania w pomieszczeniu jakichkolwiek urządzeń elektrycznych lub generujących ciepło. W skład oświetlenia przechowalni wchodzą niewielkie żarówki w suficie i ścianach znajdujące za grubą szybą wykonaną z wzmacnianego szkła. Świecą one zgodnie z czasem trwania dnia i nocy. Ściany, podłoga i sufit pokryte są grubym, miękkim materiałem o grubości 50 cm, szczelnie tłumiącym jakiekolwiek dźwięki dostające się spoza pomieszczenia. W przechowalni znajduje podstawowe wyposażenie pomieszczenia przechowawczego dla obiektów humanoidalnych: łóżko, prysznic (dla bezpieczeństwa pozbawiony słuchawki, umieszczony na jednej ze ścian, tak że woda spływa z jej powierzchni) i toaleta (w postaci otoworu w podłodze). Woda służąca do mycia i zaspokajania pragnienia ma mieć temperaturę 10°C lub niższą. Jedzenie podawane jest obiektowi za pomocą klapy w suficie otwieranej trzy razy dziennie. Pożywienie stanowią zimne, surowe bądź przegotowane posiłki, które zaspokajają dobowe zapotrzebowanie dla osoby dorosłej na białka i węglowodany ( zabrania się dostarczania pożywienia o dużej zawartości tłuszczów). Do wyposażenia należą ponadto dostarczana raz na miesiąc książka o dowolnej teamtyce (obiekt preferuje literaturę klasyczną) i mały, czarny w białe groszki słonik (SCP-PL-145-a), z którym obiekt się nie rozstaje. SCP-Pl-145 poprosił o jego dostarczenie. Nie wiadomo dlaczego obiekt wykazuje do niego przywiązanie, lecz działa na obiekt spokajająco. Ma to na celu uniknąć ryzyka popadnięcia w chorobę psychiczną. Ponadto raz w tygodniu zalecana jest rozmowa z SCP-Pl-145 przez dr Lewsza

Od czasu Incydentu A-145 SCP-PL-145 może bez przeszkód poruszać po całym Ośrodku 12. Obiekt ze względu na swoje zdolności został upoważniony do pracy przy innych SCP. Po otrzymaniu stopnia naukowca przyjął imię Simon Clark Porter Wszystko odbyło się za zgodą większości Rady-O5 pod pewnym warunkiem. Obiekt musi przebywać w bliskim otoczeniu dr Lewsza.

Opis:SCP-PL-145 to mężczyzna rasy kaukaskiej w mający około 25 lat mierzący stoosiemdziesiątpięć centymetrów wzrostu.Posiada gęste, brązowe i długie włosy,lekki zarost i piwne oczy. Obiekt jest całkowicie bezwłosy. Całe ciało pokrywają blizny o nieregularnych kształtach, lecz tym samym rozmiarze. Żrenice są koloru zielonego z czerwonymi plamkami. Cechą charakterystyczną SCP-PL-145 jest brak małżowin usznych, a otwory przewodów słuchowych pokrywa cienka skóra, przez co jest też częściowo głuchy. Nie posiada również warg ani paznokci. Warto zauważyć, że przed umieszczeniem w przechowalni miał wygląd normalny wygląd. Cechą anomalną obiektu jest umiejętność absorbcji, magazynowaniu i uwalnianiu energii: potencjalnej, kinetycznej, świetlnej, cieplnej i elektrycznej ( nie przeprowadzono testów z użyciem energi jądrowej) może również pozbawić energii mięśni poprzez dotyknięcie wewnętrzną stroną dłoni lub stóp jakąkolwiek nieosłoniętą częscią ciała. Pobraną energię wykorzystuje na zregenerowanie ciała, jego wzmocnienie lub zadawanie potężnych obrażeń. Jednak zbyt duża siła włożona w uderzenie może spowodować zniszczenie kończyny co wielkorotnie miało miejsce. Rekonstrukcji utaconych części ciała towarzyszy ból (ma to pewie związek z powstawaniem nerwów). Uwalnianiu energii towarzyszy syk i trzaski. Ponadto obiekt może w jednej chwili absorbować jeden rodzaj energii (część pobranej wykorzystwana jest od razu na regenerację obrażeń spowodowanych przez źródła innych energii). Duża ekspozycja na ból i stres może doprowadzić do niekontrolowanego użycia zdolności anomalnych obiektu. Jedyny taki zaobserowany przypadek miał miejsce podczas Incydentu A-145.

Badania rentgenowsie wykazały niezbadane struktury w ciele obiektu. Zalicza się do nich podłużny organ w komorze jamy brzusznej otoczony przez jelita cienkie, pełniący zapewne funkcje akumulatora energii, a także sieć naczyń wystających z niego przypominających żyły łączących się z rdzeniem kręgowym na całej jego długości. Część z nich wnika również do mózgu. Wysnuto teorię, że pobieranie energii ma związek z odbieraniem bodźców zewnętrznych, przechwytywaniem ich i dostarczaniem do organu w brzuchu zanim dotrą do mózgu. Nie tłumaczy to jednak wjaki sposób uwalniana jest energia.

Eksperyment 145-1
Procedura:Za zgodą obiektu umieszczono go w komorze, której jedna ze ścian była lustem wypełnionej substancją zapachową i kazano obiektowi pozbyć się woni. Eksperyment iał na celu potwierdzić czy obiekt potrafi wchłonąć energię wiązań chemicznych. Po pięciu minutach szklana powierzchnia pokoju zaczęła pokrywać się szronem. Po godzinie był on tak duży, że zasłaniał całkowicie widoczność. Eksperyment przerwano, gdy szkło pod naporem szronu i zimna pękło. SCP-PL-145 wyszedł z komory.

Notatka dr Lewsza: Ciekawe. Udało mu się obniżyć temperaturę poniżej zera stopni Kelwina prozostając nietkniętym. Warto wykorzystać jego potencjał przy zabezpieczaniu anomali ogniowych.

Eksperyment 145-2
Tester:Były członek MFO Hubert Kolek. Brak lewej dolnej kończyny, bóle fantomowe zdiagnozowana kynofobia (efekt pracy przy pozyskaniu SCP-PL-053)
ProceduraNakazano SCP-PL-145 zregenerowanie utraconej kończyny testera. Obiekt stanął nad testerem. Po minucie podrapał się po głowie dotknął miejsca gdzie amputowano nogę i głowę testera. Po około dwóch minutach zakończono eksperyment.

Notatka dr Lewsza: Nie może zregenerować utraconych kończyn. Z ustaleń dawnych przyjaciół Kolka wynika jednak, że adoptował wilczura kilka dni po eksperymencie. Doprawdy ciekawe.

Dopisek:Za zgodą Rady-O5 dr. Porter został przydzielony do Specjalnej Formacji MFO-14-"Energetycy". Jest jej piątym członkiem. Jego kryptonim operacyjny to "Pal Licho".

Log przesłuchania SCP-PL-145
Dr Lewsza:Zaczynamy przesłuchanie.
SCP-PL-145:
Dr Lewsza:
SCP-PL-145:
Dr Lewsza:
SCP-PL-145:
Dr Lewsza:
SCP-PL-145:
Dr Lewsza:
SCP-PL-145:
Dr Lewsza:
SCP-PL-145:

Notatka:Wiem, że wciąż mi nie ufają. Jestem tu już od ponad roku. Przynajmniej zostałem naukowcem. Jednak słyszę czasami za sobą szydercze głosy i widzę wytknięte w moją stronę palce. No cóż, muszę by znowu mi nie odbiło. Dobrze że, nie jestem tutaj sam… Swoją drogą dziwnie się czya artykuł o samym sobie.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License